Zwroty i Reklamacje

najlepsze_sklepy_internetowe

ZWROTY


Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie do 14 dni od daty otrzymania produktu. W przypadku odstąpienia od umowy Klient jest zobowiązany do odesłania zakupionych produktów wraz z wypełnionym formularzem zwrotu POBIERZ i dołączonym oryginalnym dowodem zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT). Zwracany produkt nie może nosić śladów używania oraz być uszkodzony.

Przelewy pieniędzy za zwrócony produkt realizujemy tylko za pomocą elektronicznych przelewów na wskazany w formularzu numer rachunku bankowego w przeciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania zwróconego produktu.

Nie odsyłamy pieniędzy za pomocą przekazów pocztowych.
Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.

 

 

WYMIANA

 

Wymiana w naszym sklepie jest jak najbardziej możliwa (jeżeli tylko posiadamy towar na wymianę). Zwracany produkt nie może nosić śladów używania oraz być uszkodzony. Koszty transportu pokrywa kupujący. Gdybyśmy nie posiadali modelu na wymianę - gwarantujemy zwrot wartości produktu bez kosztów wysyłki, patrz warunki zwrotów. Pieniądze przelewamy na wskazane konto bankowe. W celu wymiany towaru proszę zastosować się do poniższych wskazówek:


Do paczki proszę włożyć wypełniony formularz wymiany POBIERZ oraz pieniądze na przesyłkę zwrotną. Proszę również do paczki włożyć dowód zakupu, jeśli wymiana dojdzie do skutku dowód zakupu zostanie odesłany wraz z wymienionym towarem. Towar odsyłamy niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki, ale nie informujemy o tym. Przypominamy iż wymianie podlegają tylko towary nie posiadające żadnych śladów użytkowania.

 

GWARANCJA I REKLAMACJE

 

Reklamacje do rozpatrzenia proszę kierować pod adres e-mail: mf.sklep@op.pl oraz numer telefonu: 692533549

Na wszystkie produkty zakupione na naszym sklepie udzielamy 24 miesięcznej gwarancji na wady ukryte.

 Podstawą przyjęcia reklamacji jest poprawnie i czytelnie wypełnione zgłoszenie reklamacyjne POBIERZ oraz dowód zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT).


Sprzedawca na ustosunkowanie się do reklamacji ma 14 dni od daty dostarczenia uszkodzonego towaru na nasz adres: MAX FISH ul.Ludowa 25; 71-700 Szczecin. 

Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.

Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta w produkcie nie zużytym.
Reklamacji nie podlega: naturalne zużywanie się produktu; towar posiadający uszkodzenia mechaniczne oraz uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji;
 

W przypadku gdy towar jest niezgodny z umową kupujący może żądać w pierwszej kolejności - nieodpłatnej naprawy. Jeśli naprawa jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów albo jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie towar zostanie wymieniony na nowy.

Reklamacja to normalna sprawa przy sprzedaży produktów, jeżeli państwo uznają że państwa towar posiada wadę proszę o kontakt z nami, a gwarantujemy, że na pewno znajdziemy satysfakcjonujące obie strony rozwiązanie i unikniemy niemiłych sytuacji. Możemy Państwa zapewnić, że nigdy świadomie nie wysyłamy towaru wadliwego, ale przy dużej sprzedaży może nam umknąć jakaś wada, o której nie wiemy. Staramy się dołożyć wszelkich starań, aby rzetelnie przeprowadzić z Państwem transakcję.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel